Hey Mates :) ! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Kiwi land - WaarBenJij.nu Hey Mates :) ! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Kiwi land - WaarBenJij.nu

Hey Mates :) !

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kiwi land

23 December 2008 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Hallo allemaal,

Allereerst: How are you today?

Hier in Nieuw Zeeland alles fine! Na een lange vlucht vorige week donderdag aangekomen in Christchurch waar we twee dagen hebben rondgehangen bij een Backpackers 'Carmarket' om te wachten totdat onze slee voorgereden zou worden. Vanwege het hoogseizoen waren de prijzen helaas iets hoger dan verwacht.
Uiteindelijk op zondag onze (goedkope) slee gekocht van een Belgisch koppel; een Mitsubishi Lancer. Leuk kleurtje en rijd lekker!
Van Christchurch zijn we doorgereden naar Akaroa, een heel rustig plaatsje in een erg mooie baai. Het uitzicht is amazing hier!
Morgen rijden we door naar Methven, waar het ook prachtig moet zijn!

Zoals jullie kunnen lezen gaat het prima met me, en ik denk wel dat ik hier een aantal maanden met plezier kan vertoeven.
Met Merel gaat het helaas minder goed, ze heeft veel heimwee naar thuis en had hele andere verwachtingen van deze reis.
Ik hoopte dat het na een weekje beter zou gaan en ze haar besluit zou herzien, maar helaas, tegen zo'n heimwee is niets in te brengen...
Vandaar dat ze -tot mijn grote spijt- bezig is om haar ticket om te boeken om met kerst naar huis te gaan.
Ik vind het heel rot om mijn reismate vaarwel te moeten gaan zeggen. En uiteraard is het voor nu een enge gedachte om alleen verder te moeten reizen.... Maar "alles komt goed", daar heb ik het volste vertrouwen in!

Voor nu maken we er in ieder geval een mooie tijd van en daarna zien we weer verder.

Heel veel groetjes uit het geweldige Nieuw Zeeland!

Liefs

  • 23 December 2008 - 01:35

    Es Zelf:

    Hey allemaal,

    How are you today?
    Hier is het super cool! Zo geweldig met ik samen met Miriam van alle dingen hier kan genieten!
    Bij het volgende bericht komen een hoop mooie foto's!

    Hele fijne kerst allemaal!
    Lieve groetjes vanuit het indrukwekkende NZ!

    Esther
    Ps; locatie is veranderd thanx voor de tip :)

  • 26 December 2008 - 02:14

    Joram:

    hey draak
    het gaat je goed, pragtig om te horen. we missen je. zeker nu het kerst is en jij hier niet bent. dikke ont wikkelingen bij onder ons, gaat digt per 1 maart, ik stop en roy ook. allebij andere job. MEER POEN hahahah dus beter dan. laat van je horen schatje. je blijfd in m`n hard,,, vergeet je niet ,,, ps vervelend van merel trouwens, maar was wel voorspelbaar KUS KUS KUS KUS KUS KUS KUS KUS KUS KUS KUS KUS love ya babe,,,,, joram

  • 28 December 2008 - 17:18

    Diny En Ad Schrijver:

    Hallo Esther,
    Fijne kerst gehad in de zon. Hier erg koud. Geniet van je reis ik geniet in ieder geval van je verslag en je mooie foto's. Groeten Diny

  • 29 December 2008 - 07:52

    Cris:

    Es!Hoe was je kerst daaro?! Hoop dat je hebt genoten!! Ik spreek je nog wel voor oud en nieuw! Heb je al plannen?
    Kuskus!!

  • 31 December 2008 - 13:27

    Crissi:

    Happy New Year!! Kussss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Esther en Bart op reis

Onze eerste verre reis samen :)

Recente Reisverslagen:

09 April 2014

Brissie

28 Maart 2014

Kool as ever!

14 Maart 2014

Sweeeeet!

03 Maart 2014

We are hitting the road!

19 Februari 2014

We zijn aan het aftellen...!
Kiwi land

Kiwis

Actief sinds 27 Okt. 2008
Verslag gelezen: 41
Totaal aantal bezoekers 11930

Voorgaande reizen:

11 Februari 2013 - 07 April 2013

Esther en Bart op reis

Landen bezocht: