Dag lieve mensen! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Kiwi land - WaarBenJij.nu Dag lieve mensen! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Kiwi land - WaarBenJij.nu

Dag lieve mensen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kiwi land

01 December 2008 | Nederland, Tilburg

Allereerst bedankt voor jullie komst op ons afscheidsfeest!
Résumé van deze avond: een en al gezelligheid, brute bierrace, optredens Merel, Kerstman die het moest ontgelden, super personeel, letterlijk op de grond van het lachen, you'll never walk alone, GENIETEN, GENIETEN, GENIETEN!

En nu is het dan bijna zover......nog één kort nachie en Merel en ik vliegen naar de andere kant van de wereld..Eerst een nachie in Sydney (kunnen we alvast wennen aan het Austalische) en daarna vliegen we door naar Christchurch, Nieuw Zeeland!!

De kriebels beginnen nu toch aardig te komen!

Heerlijk om zo'n lange vakantie in het vooruitzicht te hebben, zonder agenda, zonder dingen echt te 'moeten'! Uiteraard heeft zo'n lange reis ook een andere kant en dat is dat ik iedereen zo lang moet missen..
Maar gelukkig hebben we dit medium zodat contact makkelijk gemaakt is :)

Even wat praktisch dingetjes:
In Nieuw Zeeland is het 12 uur later dan in Nederland. Dat betekent onder andere dat wij het nieuwe jaar al erg 'vroeg' gaan inwijden..en dat ik jullie 's nachts' ga stalken met berichies... ;)
Verder is mijn telefoonabonnement stopgezet. In Nieuw Zeeland ga ik een nieuwe simkaart scoren en kan ik mijn nummer hopelijk al met jullie delen in mijn volgende bericht.

Lieve mensen, alle goeds voor jullie en we contacten!

Liefs, Es


  • 01 December 2008 - 13:05

    Judith:

    Hee Esther!

    Voor morgen alvast een hele goede reis naar de andere kant van de wereld (je wereld staat straks op zn kop :-)) en geniet van je eerste avonturen daar!

    Liefs
    Judith

  • 01 December 2008 - 13:10

    Jeroen:

    Ha zusje,

    Spannend hè? Maar echt supergaaf dat je deze kans gewoon aanpakt en de weg naar een nieuw avontuur bent ingeslagen! Ik ben nu al erg benieuwd naar je volgende bericht! Alvast een hele goede reis en ga door met GENIETEN!

  • 01 December 2008 - 13:14

    Leinn:

    He Es! Wauww..Nu is het echt zover! Superdesuper..spannend, prachtig, super en geweldig! Wat een heerlijk gevoel als je dat vliegtuig instapt morgen.. Ga ervoor! En geniet ervan.. Heeel erg veel plezier, pas goed op jezelf! xx

  • 01 December 2008 - 13:23

    Jorieke:

    Hi Es!

    Ja 't is bijna zover! Spannend, maar ook echt super vet hoor!! Hoop dat je een goede reis hebt morgen. Je gaat vast een geweldige tijd tegemoet, hou ons op de hoogte van al je belevenissen daar!!

    Veel liefs, Jorieke

  • 01 December 2008 - 13:27

    Mart:

    ESTHERRRRRRRRRRRRRRRR............!

    THERE YOU GO......GOED ZO!
    SAFE JOURNEY en tot gauw hoors!

    Dikke kus!

  • 01 December 2008 - 13:28

    Mart:

    ESTHERRRRRRRRRRRRRRRR............!

    THERE YOU GO......GOED ZO!
    SAFE JOURNEY en tot gauw hoors!

    Dikke kus!

  • 01 December 2008 - 13:32

    Carla:

    Hey lieve Esther,

    Ik wens je nogmaals een een goede reis, lekker genieten en gezond weer terug komen. We zullen je missen.

    Heel veel liefs,
    Carla

  • 01 December 2008 - 14:17

    Jos:

    Hoi Esther,

    Het gaat nu écht bijna beginnen....onwijs gaaf! Alleen maar "nieuwe" dingen nu en weinig tot niets meer moeten. Goed van je dat je deze reis maakt: zoveel ervaringen erbij in je rugzakkie. Geniet er van!
    Knuffel van jos
    PS Dank je wel nog voor je erg lieve kaart.

  • 01 December 2008 - 15:02

    Peul:

    muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh :-(

    ik bel je vanavond!

    Hele dikke kus!!!

    p.s. stomme mensen bij de fotoservice...had iets heel moois gemaakt, maar dat ga ik je opsturen...of anders ligt het op je te wachten als je terugkomt!!!! BAAL ik echt GOED van :-(

  • 01 December 2008 - 16:31

    Marianne En Kees:

    goeie reis en tot, toi, toi !!

  • 01 December 2008 - 16:56

    Jacqueline En Jacque:

    Es, wij wensen je en je vriendin een hele goede reis en geniet van af het eerste moment. We volgen jullie in jullie avontuur.
    Groetjes en liefs.

  • 01 December 2008 - 17:01

    Hilde:

    Hee Esther,
    Heel veel plezier de komende maanden!!!!! :-)
    Maak ons maar goed jaloers met je verhalen en foto's, dan weten wij in ieder geval hoe het daar gaat...
    Geniet ervan en laat van je horen.
    In ieder geval alvast een goede reis voor morgen.

    Dikke XX Hilde.

  • 01 December 2008 - 17:04

    José:

    HHHHHEEEEEEEEELLLLLLL goed reis! Was een mooi feest vrijdag ouwe!

    liefs

  • 02 December 2008 - 07:42

    Cris:

    Hee lieverd! Buuuh mijn reactie van gisteren is weg! Heeeel veel plezier en geniet vooral van alles wat je daar meemaakt! Ik ga je missen :( :( Houd ons op de hoogte van al je avonturen!
    Goede reis en we contacten!
    Kus!!

  • 02 December 2008 - 08:19

    Ellen:

    Lieve Es,

    Een hele goede reis toegewenst! Als het goed is ben je al in Londen aangekomen, dus nog maar 38 uur te gaan...

    Echt TOP dat je dit samen met Merel gaat doen. Ik ben echt jaloers! Heel veel plezier en we houden contact!

    Kus Ellen

  • 02 December 2008 - 09:48

    Jan En Daan:

    Hallo Lieve Esther,

    Helaas hebben we je feestje en jou moeten missen.
    Ik moest werken en Jan had willen komen maar ook hij heeft tot laat over moeten werken.
    Gelukkig hebben we kunnen lezen dat je feestje GESLAAGD was.
    Inmiddels ben je onderweg dus ook om je een goede reis te wensen zijn we iets te laat.....
    Maar toch het ALLERBESTE voor de komende tijd maar vooral GENIET ervan en HEEL VEEL PLEZIER.
    Pas goed op jullie zelf dan houden wij je vanaf hier in de gaten!

    Dikke kusss Daan en Jan

  • 02 December 2008 - 10:46

    Joep:

    Hey Esther,

    Heel veel plezier de komende maanden in Nieuw Zeeland en Australie! Ik weet zeker dat je het heel erg naar je zin gaat hebben!

    Groetjes vanuit Thailand!

    Joep

  • 02 December 2008 - 12:25

    Jente:

    He Lieve Es!

    Superveel plezier daar!

    Dikke zoenen,
    Jente

  • 02 December 2008 - 20:47

    Maijke En Mart:

    hoi Esther, geniet van dit spannend avontuur,wat zullen jullie veel zien en meemaken...stoer ...het ga je goed !!!

  • 03 December 2008 - 11:33

    Es Zelf:

    Bedankt voor alle reacties, superrr!
    Net gearriveerd in Sydney en door het tijdsverschil aardig de kluts kwijt, maar alles went! Het klimaat is hier bijzonder aangenaam. Direct lekker tukken want we krijgen al een wakeupcall om 5.30u om naar N-Z te vliegen.
    Tot laters!
    x

  • 03 December 2008 - 12:32

    Cris:

    Es!
    Lees dat je iig al goed in Sydney bent aangekomen! Wauw!
    Ik zie nu je kaartje pas op hotmail!! Lieffff! Dankjwel!
    Laat snel je nummer van daar weten!
    Kusje!

  • 03 December 2008 - 21:12

    Femke:

    heey Esther,
    hoe is je heenreis verlopen? waarschijnlijk zat je met kennissen van mij in the airplane, die gingen naar Australië op dezelfde dag. ik ben erg benieuwd naar je spannende verhalen (tenminste, ik neem aan dat ze spannend zijn, maar jou kennende..geen probleem!) pas goed op jezelf (en je vriendin natuurlijk!) en tot horens! liefs Femke

  • 04 December 2008 - 10:35

    Rene:

    Esther! Je zal nu al wel volop aan het genieten zijn :) Heel Veel plezier! Enne ik wil in februari een fototje zien van jou in carnavalspak ;)

  • 04 December 2008 - 11:16

    Jeroen:

    Ha zusje, goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Eerst even wennen nu en dan kan het avontuur beginnen!

  • 04 December 2008 - 14:31

    Peul:

    Scheetje! Fijn te horen dat je goed bent aangekomen, hoop dat de wake-up call en reis naar N-Z ook goed gegaan zijn.

    En idd, zoals Cris al roept: we willen je nummer :-D.

    Mis je echt nu al!

    DIkke kus!

  • 05 December 2008 - 11:19

    Emy:

    Hee Esie!

    Als eerst excuus dat ik niet op je feestje was, en 1000x excuus dat ik me niet afgemeld heb!

    Maar misschien de reden zal het wat verzachten, maar ons pap moest die vrijdag vrij plotseling geopereerd worden. Was dus wel van plan te komen, maar ben het daardoor gewoon echt vergeten! Maar alles is weer (redelijk) goed met vaders, dus geen paniek meer!

    Maaruh goed feestje, ondertussen al op de plaats van bestemming, dus ik zou zeggen maak er een gewelidg avontuur van. En laat niks je tegen houden, en geniet ervan!

    Ik lees snel weer van je,
    Liefs Xus the Eems!

  • 06 December 2008 - 13:13

    Marieke:

    He lieve Es,
    Hebben jullie een goede reis gehad?
    Al een beetje gewend daaro, helemaal aan de andere kant van de wereld? Jezus, wat moet dat een apart gevoel zijn!
    Geniet ervan meissie. Ben benieuwd naar jullie volgende bericht.

    Liefs x Marieke

  • 06 December 2008 - 13:37

    Dees:

    Wooooww ik dacht ik dat ik al een reactie had gepost.. dus ik lekker helemaal naar boven scrollen bij de reacties, kom ik erachter dat ik dat dus toch nog niet had gedaan :s

    Dus alsnog:

    Veeeeeeeeel plezier daar Esther! Komtt goed.. :)

    xxx

  • 07 December 2008 - 17:22

    Lorraine:

    Essie!!!!

    Nog bedankt voor je sms-je! Aangezien hij weer midden in de nacht was, duurde het even voor ik het me weer herinnerde, hahaha!

    Kick ass daar en heeel veel plezier!

  • 10 December 2008 - 18:13

    Cor En Marian Heerke:

    Hoi Esther,

    Leuk hoor,zo ver weg en zo veel nieuwe mensen ont-moeten.Verder genieten natuurlijk van het landschap,Geweldig.
    Het ga je goed!!!
    Tot hoors en groetjes
    Cor en Marian Heerkens.

  • 27 December 2008 - 10:54

    Ad En Diny Schrijver:

    Hallo Esther,
    Leuke Kerst gehad daar in de zon. Wij wensen je een super 2009, geniet want deze reis zul je nooit meer vergeten. Leuk om al enige foto's te kunnen bewonderen. Zo reizen wij ook een stukje mee. Liefs Ad en Diny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Esther en Bart op reis

Onze eerste verre reis samen :)

Recente Reisverslagen:

09 April 2014

Brissie

28 Maart 2014

Kool as ever!

14 Maart 2014

Sweeeeet!

03 Maart 2014

We are hitting the road!

19 Februari 2014

We zijn aan het aftellen...!
Kiwi land

Kiwis

Actief sinds 27 Okt. 2008
Verslag gelezen: 44
Totaal aantal bezoekers 11934

Voorgaande reizen:

11 Februari 2013 - 07 April 2013

Esther en Bart op reis

Landen bezocht: