Bart en Esther op reis! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Kiwi land - WaarBenJij.nu Bart en Esther op reis! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Kiwi land - WaarBenJij.nu

Bart en Esther op reis!

Blijf op de hoogte en volg Kiwi land

27 November 2013 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Tussen het verhuizen door zijn we ook al aan het dromen van onze reis naar het prachtige Nieuw Zeeland in 2014.
Graag houden we jullie via deze blog op de hoogte van onze ervaringen, want wij gaan onze backpacks vullen met heeeel veel moois :)

Voor mij geweldig om terug te gaan en wat fantastisch om dit nu samen te doen met mijn lieve Bart.
Voor Bart de 'eerste' keer zo lang op reis (zonder stage)... spannend!

We hebben een camper gehuurd en reizen van Zuid (Christchurch) naar Noord (Auckland). Na onze roadtrip door NZ gaan we nog een weekje "op vakantie" naar Brisbane-Australie.

Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in!

Wordt vervolgd.....

• 27 November 2013 - 22:52

Femke:

Hoi hoi,

Lang naar uit aan het kijken, maar het komt stilletjes aan dichtbij! Spannend! Net als jullie huisje! Super dat jullie een mooie plek voor jullie toekomst hebben gevonden. En deze trip gaat een waardevol stuk aan jullie toekomst bijdragen. Ik weet zeker dat we er straks iets tastbaars van terugzien in jullie huis! Veel plezier met de voorpret vast, en succes nog met klussen! Xxx

• 27 November 2013 - 23:34

Arjan:

Hi Esther,

Jullie zijn ook van Harte Welkom bij ons in Sydney.
    Zou me leuk lijken julie hier te zien.

Cheers Arjan

• 28 November 2013 - 09:55

Jeroen:

Ha Esther en Bart,

Voor jullie het weten is het zover!! Eerst nog even klussen en dan heerlijk van de reis gaan genieten!!!

• 28 November 2013 - 12:16

Barbara:

Hier wordt in ieder geval meegelezen!!!

• 28 November 2013 - 17:48

Marianne En Kees:

hoi Esther en Bart : wisten niet eens dat jullie deze reisplannen hadden; kun je nagaan.....
    leuk voor jullie om je alvast mentaal voor te bereiden op deze trip;
    horen t.z.t. wel het nodige

• 28 November 2013 - 18:55

Marianne En Adri:

Hallo Bart en Esther,
    Super leuk, wij gaan jullie volgen en vreselijk jaloers zijn.
    Mochten jullie het in Berkel Enschot even niet zien zitten dan is deze reis een extra motivatie om door te gaan!
    Groetjes en sterkte met de werkzaamheden in jullie huis.
    Adri en Marianne

• 28 November 2013 - 22:02

Adri:

Bart en Esther,

Veel plezier! Wel eerst even jullie nieuwe nestje gezellig maken.
    Loopschoenen mee?

Groetjes Adri.

• 28 November 2013 - 22:45

Esther:

Zeker, de loopschoenen gaan (weer) mee! Je kunt daar prachtige routes lopen, ik kijk er nu al naar uit :)

• 29 November 2013 - 11:16

Ellen:

Super leuk dat jullie deze reis gaan maken en dat wij weer mee mogen genieten van jullie avonturen. Nog even aan de bak in jullie nieuwe casa en dan volop genieten van jullie trip. Succes nog met klussen en natuurlijk met de voorbereidingen! X

• 06 Januari 2014 - 22:07

Arnold En Els:

Zoveel mooie herinneringen en plaatjes in het hoofd van onze trip door Kiwi-land. Als jullie vanuit C.C. westelijk reizen zien jullie de hoogste toppen van N.Z. bij de Cook Mountain Range. Vanaf het prachtige Lake Pukaki heb je een mooi uitzicht op de range met zijn toppen. Als jullie naar de kust gaan dan liggen daar de Glacier Franz Josef. Als jullie noordelijk reizen komen jullie langs het Nelson Lakes Nationale Park. Dan is de Robert Ridge Track zeker een aanrader. Kamperen op Old MacDonalds Farm eveneens. Als jullie de Abel Tasman gaan lopen vergeet dan niet anti-bite mee te nemen tegen sand-flys. Een ware ramp. Als jullie … als jullie … en zo kunnen we nog wel even door gaan. Zo veel moois te zien en te doen In N.Z. Havwe |Fun !!!

• 15 Januari 2014 - 09:46

Jan En Els:

Nog een maandje wat rustiger aan doen, maar dan is het zover! Ga ervan genieten samen, dan zullen wij dat hier in dit kikkerlandje doen met jullie verslagen!