Nog 5 weekjes......! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Kiwi land - WaarBenJij.nu Nog 5 weekjes......! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Kiwi land - WaarBenJij.nu

Nog 5 weekjes......!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kiwi land

27 Oktober 2008 | Nederland, Tilburg

Hey lieve mensen,

Nog maar 5 weekjes en dan kan het grote reisavontuur beginnen...

Voor die tijd zal ik deze site uiteraard nog even pimpen, maar voor nu alvast een berichie over onze plannen...

Merel en ik vliegen 2 december naar Nieuw Zeeland, waar wij volgens onze planning vier maanden willen rondreizen. We beginnen in Christchurch, waar wij een goedkoop autootje op de kop willen tikken waarmee wij een roaddtrip willen gaan maken. Na vier maanden vliegen we vanuit Auckland door naar Syney, Australie, waar we tevens 4 maanden zullen rondreizen.

In de Franse Alpen heb ik al aardig kunnen wennen aan een zwaar rugzakkie, maar 8 maanden zal toch anders worden..Ik ben heel erg benieuwd hoe het zal gaan bevallen!

Merel en ik hebben er in ieder geval onwijs veel zin in.

Nu nog even genieten van alle mooie dingen hier en dan gaan we de backpacker uithangen aan de andere kant van de wereld :)

Het volgende bericht zal ik waarschijnlijk plaatsen wanneer we zo ongeveer in de startblokken staan.

Bis spater alligator!

Groetjes, Es

  • 28 Oktober 2008 - 06:45

    Merette:

    Hey Esther,

    Ik wilde je even super veel plezier wensen op je trip. En natuurlijk nog feliciteren met je 7.5 voor je afstuderen!

    In Christchurch heb je een super leuke, kleine gezellige backpackers waar ik 2 maandjes heb gewerkt; ChesterStreet backpackers.

    Mocht je ooit nog vraagjes hebben laat me het weten. Heb nog genoeg info over NZ.

    Maar in iedergeval geniet ervan, zijn zo veel mooie dingen daar.

    Groetjes

  • 28 Oktober 2008 - 08:23

    Tamar:

    Esjeee,

    Het begint spannend te worden! Ik zie je vast nog wel, maar in ieder geval al heel veel plezier met de voorbereidingen!!
    xx

  • 28 Oktober 2008 - 09:21

    Desire:

    Heee es!

    Het begint nu toch wel erg dichtbij te komen! Ik gun het je van harte na al het harde werken voor je scriptie:)!
    Ik laat je nog weten of ik op de afscheidsparty van jou en Merel kan komen ;)

    Veel succes met de voorbereiding van je backpacktrip..

    xx

  • 28 Oktober 2008 - 10:14

    Greefje:

    Damn vrouw. Klinkt goed. Bel me als je nog tips wil of adresjes in Ozzie (familie en leuke neefjes ;-)...).
    Net terug uit Maroc en wil gewoon wel mee hoor. 8 maanden lekkerrrrrr.

    Geniet geniet geniet!

  • 28 Oktober 2008 - 11:11

    Maud:

    Ha die Es!!

    Wat spannend allemaal!!! Zorg er wel voor dat je schrobbeler in je tas hebt zodat je, mocht je vast komen te zitten in de lift, wat te drinken hebt :-)

    Ik spreek je vast nog voor je aan het enorme avontuur begint!!

    dikke kus!

  • 28 Oktober 2008 - 15:25

    José:

    Tering! 8 maanden...das lang man. Echt superrrrrrgaaf vrouw! Ik ben het met Maud eens dat er misschien geregeld moet worden dat er Schrob mee gaat of dat er een soort Schob-luchtbrug opgezet gaat worden zodat je toch af en toe een shotje "thuis" kan toedienen.
    xx

  • 29 Oktober 2008 - 11:16

    Marianne En Kees:

    wij hebben 28 nov. genoteerd in onze agenda;
    wij krijgen dan zeker nog de gelegenheid je onwijs veel plezier toe te wensen en afscheid te nemen; tot dan: toi, toi , toi !!

  • 30 Oktober 2008 - 08:18

    Ellen:

    Hey Esther,

    Super leuk dat je deze site bij gaat houden als je op reis bent!
    Ben erg benieuwd wat je allemaal gaat doen en hoe je het allemaal gaat beleven....
    Succes met alle voorbereidingen!
    Tot snel,

    x Ellen

  • 30 Oktober 2008 - 14:49

    Jeroen:

    Nou, dat komt snel dichterbij! Super relax! Ben erg benieuwd naar de aankomende reisverhalen die ik natuurlijk ook zeker ga volgen! tot volgende week, groetjes uit Suzhou

  • 31 Oktober 2008 - 10:02

    Barbara:

    Ben benieuwd naar je aanstaande avonturen!!
    Liefs!

  • 03 November 2008 - 16:46

    Jacques En Jacquelin:

    Hoi Esther, We hebben de site op favorieten geplaatst. Groetjes.

  • 04 November 2008 - 18:10

    Jente:

    Hé Es,

    Echt ontzettend gaaf wat jullie gaan doen. Hoop je van te voren nog ff te zien!

    X Jente

  • 07 November 2008 - 18:14

    Peul:

    Haddik nog nie eens gereageerd! :-). Maar ouwe, ik wens je een toptijd natuurlijk. Niet langer dan 8 maanden, die restrictie wil ik je wel even opleggen, aangezien ik je wel zal gaan missen, OLD WOMAN! :D :D

    Succes en ik gaat lezen!!!

    dikke kus

  • 10 November 2008 - 12:45

    Roanne:

    Kan niet geloven dat je weg gaat. Maar ben wel blij voor je! Tot vanavond;)

  • 29 November 2008 - 00:52

    Ar Van De Bar:

    Hee pop,
    lekker fiske gehad? Ik dacht check die blog nog ff voor t slapen gaan, staat nog nie veel op maar da komt wel. Ik hou me aanbevolen iig. Mocht je cvan onze avonturen op de hooget willen blijven, dan mot je je ff inschrijven op onze nieuwsbrief op www.thegreenmiles.nl
    maak er een feestje van en zie je over een hele lange tijd weer in Hollandia.
    x Arie

  • 29 November 2008 - 09:25

    Peter Van Dun:

    I want to travel as fas as i can go,
    I want to reach the joy that's in my soul,
    And change the limitations that i know,
    And feel my mind and spirit grow;

    I want to live, exist, 'to be'
    And hear the the thruths inside of me.

    Ik wil reizen zo ver als ik kan gaan.
    Ik wil de vreugde vinden die in mij n ziel ligt.
    En de beperkingen doorbreken die ik ken,
    En mijn geest en mijn gedachten voelen groeien;

    Ik wil leven, bestaan, 'zijn',
    En de waarheden in mij verstaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Esther en Bart op reis

Onze eerste verre reis samen :)

Recente Reisverslagen:

09 April 2014

Brissie

28 Maart 2014

Kool as ever!

14 Maart 2014

Sweeeeet!

03 Maart 2014

We are hitting the road!

19 Februari 2014

We zijn aan het aftellen...!
Kiwi land

Kiwis

Actief sinds 27 Okt. 2008
Verslag gelezen: 44
Totaal aantal bezoekers 11921

Voorgaande reizen:

11 Februari 2013 - 07 April 2013

Esther en Bart op reis

Landen bezocht: